Shoppingsugen

Hejsan!
Idag är jag lite småkrasslig! Misstänker att jag behöver sova lite mer ... Fast det är ju svårt när man måste upp mitt i ottan och gå till skolan ... Men det ska nog ordna sig ska vi se!
Jag har börjat oja mig över mina tänder igen, men det brukar bli så för mig emellanåt. Tror att det är lite noja, men jobbigt är det i alla fall. Usch och fy!
Var inne på Kenzas blogg och såg lite inlägg om shopping. Blev shoppingsugen!
Nästa vecka på fredag slutar jag innan lunch så då kanske jag passar på.
Så himla mycket man vill köpa när man väl börjar tänka efter, men jag ska inte ta allt på en gång.
Vill spara mina pengar lite också ;)
Men det där armbandet och den fina tröjan ... Kan bara inte släppa dem! Vore helt perfekt till Tokio Hotel!
Jaja, man får ta saker som de kommer!
Igår var helt fantastiskt!
Jonas Gardell säger jag bara! Det är helt seriöst den roligaste personen som jag känner till!
Det slog mig när jag väl var där att jag inte riktigt kunde ta det till mig förrän ca en halvtimme in på showen.
Jag har sett hur många youtube-klipp och filmer med honom som helst och så plötsligt befann han sig bara några meter framför mig! Det var så konstigt bara! Haha, lite svårt att beskriva kanske!
Jag köpte i alla fall hans dvd - Tillfällig gäst i ditt liv och tror ni inte att bland det första jag lyckas göra är att tappa den under stolarna framför mig? Jo det är faktiskt sant!
Mamma blev inte så jätteglad, men som tur var blev det en minipaus (vi trodde att den skulle vara lite längre än några sekunder) så då böjde jag mig fram och knackade lite försynt på den vänliga mannen framför mig och förklarade att jag hade tappat min film ... Som tur var lyckades han få tag på den :)
Efter föreställningen köpte jag även hans bok - Om Gud eftersom jag kände att jag var lite nyfiken på hans syn på den kristna tron. Det var något som tilltalade mig med det bara, vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Jag har läst de två första kapitlen och jag gillar den redan! Han är tydligen hedersteolog också!
En till synes mycket bra bok i alla fall som jag kan rekommendera till alla! Troende eller inte!
gardell.jpg image by miumiufi
puss o kram, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0