Gästbloggning :D / fillan

HEJ HEJ ! :D
för er som inte vet vem "fillan" är (jag) så är det jag, ja är nicoles lillasyster.
hon vet inte att ja gästbloggar nu men tycker synd om henne för hon kan ju inte blogga nu för hon stannade hemma denna vecka och ja tog med mig datan ut till landet där ja sitter nu.
nicole sommarjobbar ju som ni kanske vet, så hon kunde inte följa med denna vecka hit.
men hon kommer hit på fredag och då tror ja att hon bloggar ;)
usch va fult väder de är ute, kan inte bada i poolen, sola eller nånting :( BLÖÖÖÖH ! aja, bara hoppas att de blir bättre väder imorgon. vad vet ja.
förresten nicole så vill ja att du ska veta att du är världens världens världens bästa storesyster!
älskar dig! <33333333333333
KISS AND HUG AND LOVE FROM FELICIA :D

om ni vill, så läs min blogg och kommentera, har just nu 2 000 (två tusen) besökare om dagen, så då visar det ju inte direkt att ja är dålig på att blogga? även om det här inlägget kanske SÖG ;)
trivs bäst på att blogga på min egna blogg.
PUSS PUSS ♥
min blogg www.fnoren.blogg.se

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0