Tjoosaaan!

Hejsan alla glada!
Jag funderar på att dra ut i solen igen så snart jag har duschat för på landet kunde jag inte riktigt njuta av de 40 graderna på grund av alla störda bromsar och getingar som hade gett sig f** på att de skulle bita mig! Synd på värmen men några dopp i poolen blev det i alla fall :D
Gitarren åkte med också, finns inget mysigare än att sitta ute i kvällssolen och klinka lite :)
I veckan har jag och Carlie planerat att träffas någon kväll efter jobbet :) Han behöver klippas och sedan ska vi käka lite också :) Härligt!
Vet ni förresten vad moi har letat upp? Kolla längre ner! ;)
Från Eclipse premiären :)
Leah, Edward, Alice o Victoria ;)
Bilder från helgen kommer senare.
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0