8/6-10

Hejsan!
Tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag går tillbaka till matten... Prov imorgon som jag måste äga på!
Känns verkligen att sommaren närmar sig nu med rasande steg och jag kan inte låta bli att tänka på allt fantastiskt som hände förra sommaren :) Kan bara hoppas på att denna bli dubbelt så bra :D
I dag slutade jag ungefär 10.30 och vi gjorde inte så mycket mer än att ta en sväng upp till mode och design där vi blev bjudna på fika och pratade lite om modevisningen som vi ska ha i tvåan :)
Efter skolan skulle jag ha gjort ett svenskaprov, men jag behövde inte göra det :D Härligt, härligt! Jag firade med att gå och köpa lunch som blev kycklingfilé med ris, kantarellsås och en massa grönsaker! Mums!
Hämtade även ut en flaska "cocio" från 7-eleven eftersom Flisan tipsade mig om en kod som man skickar till ett nummer och så får man en flaska gratis :) Om ni också vill ha en flaska så ska ni sms:a COCIO till nummer 72130, det kostar bara som ett vanligt sms ;)

Imorgon är jag bjuden på studentskiva :) Det ska bli så himla roligt! Jag är jätteglad över att jag fick en inbjudan, har aldrig gått på någon förut :) Tänk att det är min tur om bara två år! Herregud!
Puss o kram! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0