Eclipse - Twilight saga night!

Hejsan!
I går så drog jag hem lite tidigare från jobbet eftersom vi skulle styla varandra för full rulle!
Mycket lyckade resultat och när vi var på väg till tunnelbanan var vi inte längre Nicole, Stina, Linn, Rose och Carlie, utan Alice, Rosalie, Victoria, Leah och Edward ;)
En mycket lyckad kväll med andra ord och jag kan knappt vänta på att få se Eclipse igen!
Vi fick först se Twilight, sedan fick vi en wrap med fetaost, oliver och massa smarriga grejor i + en cola, sedan var det New Moon och i pausen hämtade vi våra popcorn och vitamindrycker som även de ingick :D Därefter var det den stora världspremiären av ECLIPSE!!!
Jag fullkomligt hatar folk som avslöjar filmer så det ska jag inte göra ;) Kan bara säga att ni inte kommer att bli besvikna, klart bästa filmen hittills! Skådisarna har verkligen kommit in i sina roller, stylingen var ursnygg (även om man kanske inte hade å jättemycket tid över för att tänka på det;) ) och fightingscenerna mellan varulvarna och vampyrerna var grymma! Enjoy säger jag bara! :D ♥
Carlie (alias Edward ;) ) gick och vann en megaposter också som han skänkte till välgörande ändamål (det vill säga mig, haha) :D Hur glad blev jag inte?! Så nu är jag en mycket lycklig och mycket trött tjej!
Det blev faktiskt lite bilder, men de finns inte på min dator så jag får lägga in dem lite senare tillsammans med min poster! Där har ni något att se fram emot!

I morgon kommer Ravi (kusin) och Ami hit och hälsar på också! Hur roligt?! Längtar!!!
Mycket mer har inte hänt faktiskt! Jag var riktigt konstig i morse när mamma frågade något ... misstänkte starkt att jag fortfarande sov ;) Men jag överlevde jobbdagen = mycket stolt över mig själv!
Nu får ni ha det så bra, jag har fått en liten idé till min bok som jag vill förvalta! :)
Love!♥
~ Eclipse - It's always been him - Every single day and forever♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0