Nationaldagsfirande på ängarna :)

I går var det nationaldagsfirande på golfängarna :) Härligt! Det var riktigt fint väder också så jag kunde ha shorts :D
Vi åkte hem tidigt från landet och sedan mötte jag upp Carlie här hemma som fick vänta lite eftersom jag inte var klar än, hehe ... Men sedan bar det av ner till ängarna som såg ut som värsta festivalen :) Stina och Linn var redan där och lite senare kom Rose också :D Vi fem hade det riktigt bra och på kvällen var alla utom Rose och såg på Alcazar :) Det var en otroligt bra show, och jag har definitivt ny respekt för bandet! Något töntiga dansrörelser, men mycket häftiga! Haha, jag och Stina blev kära i Andreas och vi gjorde ett hjärta av våra händer som vi höll upp mot honom och då gjorde han ett tillbaka :) Gullis!
~ Det är Stina som förstör bilden ;)
~ Diggar tjejernas skor, syns inte härifrån men de var riktigt häftiga!
~ Me and Stinisen ! ♥
~ Girlie girls som saknade sin fjärde medlem Rosie :(
~ Jag, Carlie (som missförstod det där med vilken genre Alcazar hör till... ;) ) och Pixxi
~ Haha, det var skivsignering och ...
~ ... Carl var i sjunde himlen! Haha, eller inte ... (Hur kommer det sig att han fick tag i en autograf? Ingen vet...)
Tack för en toppendag, ni är bäst ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0