Skolavslutning!

Här kommer lite bilder från skolavslutningen med FRP 1A :)
~ Haha, den klassiska posen!
~ Här ser ni lite av min klänning som jag höll lite hemlig för er innan ;)
~ Fina Anette som hade sin sista dag som min mentor där :( Tårkalas! Sedan har
vi underbara Anna också som vi dock får ha kvar :D (Mina gröna presenter kom med också)
~ Härlig bild ;)
~ Från klassen :)
~ Fina tjejerna :) ♥
Jag slänger in några bilder från Linneas studentfest som jag var på också :)
~ Linnea var superfin!
~ Edvard var där :) Hade inte träffat honom på jättelänge!
Det var en mycket trevlig kväll med god mat, lite champagne och grejor :) ♥
Ha en fin kväll, nu ska jag fortsätta vara barnvakt åt gudson Dante :) ♥
Puss!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0