Det finns hopp ändå!

Hejsan!
Jag är superglad!!!!
Gissa vad som väntade på mig när jag kom hem?! NEW MOON!!!!! :D
Nu är min dag räddad! Det gör inte ens något att jag har så ont i fötterna att jag knappt kan gå X)
Och vad såg jag inte när jag gick hem från jobbet? Jo, vårens första snödroppe! Underbart!
Jag var högst frestad av att gå fram och pussa den och ta en bild, men med risk för att betraktas som en galning så lät jag bli ;)
Nu ska vi snart åka och hämta mamma och därefter bege oss till Stina för att tala om allt som vi INTE får göra på resan (som vi kommer att göra ändå ;) Nej mamma, jag skojade bara!). Mycket roligt!
Ja, vad har jag gjort i dag? Jag är ju inne på min andra jobbvecka för er som inte hänger med och det går väldigt bra :) Jag har fått en del beröm för min uppsats som sitter inramad och upp hängd :) Alltid roligt!
I dag var jag även på ett litet shopping-uppdrag för salongen i Solna, och det var ganska trevligt!
Vad har ni gjort i dag? Och har ni sett några vårtecken än?
Så här glad är jag nu! (Min lugg också tydligen för den verkar ha fått ett eget liv!)
Love <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0