Resefeber!

Bonjour!
Trötta hälsningar från mig som är hostig, hängig och har ont i halsen! Lyckat!
Men jag kämpar mig till skolan i alla fall och det tycker jag att jag borde få en medalj för eller något! Haha.
Men jag kommer inte bara med trista nyheter, glada fakta är att jag inte bara ska till Egypten snart, utan även till Santorini i Grekland med Rosalie" Endast Rosalie! Är det inte helt fantastiskt?!
Vi ska bo på ett urmysigt hotell i en hel vecka och bara chilla och leka systrar i jeans, haha!
Det började mer som en rolig grej efter att vi hade sett "systrar i jeans 2" och vi tänkte att det vore skoj att resa dit ,eftersom filmen utspelar sig där, på riktigt. Vi går och frågar våra föräldrar och båda säger att "ja, det kanske inte skulle vara helt omöjligt" och bara det gjorde oss förvånade.
Efter lite om och men så bestämdes det i helgen att vi ska åka, så den 15:e juni (samma dag som min skolavslutning) ska vi infinna oss på Arlanda klockan 11.10 då det är incheckning! Planet lyfter 13.10 och vi är framme runt 18.00 (tror jag?). Trés trés bon och brilliante! Watch out Greece! ;)
Jag funderar allvarligt på att köpa de små skorna som är min nya stora kärlek! Såg dem i torsdags när vi var inne i stan och jag kan inte riktigt släppa dem! 600 kr visserligen, men det är ju typ vad man får betala för ett par högklackade skor. Jag kan komma på flera bra anledningar till varför jag borde köpa dem!
De är dessutom väldigt sköna! Hur ofta hittar man ett par sådana skor?
Och sa jag förresten att de är helt fantastiska?
Nu ska jag snart krypa ner i badet med New Moon och försöka att läsa ut den :)
Ha det så bra! Puss <3
Alla bilder ovan är från hotellet vi håller på att boka :)
Chao! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0