Sakta vi gå genom stan

Hejsan!
I dag var jag så duktig och gick upp redan vid nio! Det ni!
Därefter blev det en snabb frukost och lite daglig styling innan det bar av till stan med Vati :)
Jag måste säga att jag är Mycket imponerad över hans tålamod, för eftersom jag var på jakt efter ett par skor som jag visste ungefär hur de såg ut men inte riktigt vart de fanns någonstans så kan ni ju själva tänka er ungefär hur många skobutiker som vi har besökt i dag! Men jag hörde inget gnäll en endaste gång!
Pappsen tittade på en jacka, men det blev inga köp för honom.
Jag däremot hittade ett par jeans (som jag har tjatat om hur läge som helst) som faktiskt inte var för stora :D, ett par ursnygga skor och en gullig sommar/vår tunika :)
Jag måste bara berätta att när vi kom in på Carlings så var de hur trevliga som helst!
En tjej som jobbade där hälsade och frågade vad hon kunde hjälpa till med och nä jag hade beskrivit att jag ville ha en slags tunika/klänning, ungefär knälång, så tar hon fram en massa snygga plagg åt mig! Därefter frågade både hon och en annan med jämna mellanrum om jag behövde hjälp med något och om jag hittade något snyggt, etc.
Hur glad blir man inte då? Helt fantastiskt!
Go Carlings!
Dagens lilla shoppingrunda avslutades på ett litet matställe inne i Gallerian där vi åt "mustig kantarellsoppa" och mineralvatten :)
Tack så jättemycket underbara pappa!

Jag lägger in bilderna i nästa inlägg :) Keep it up!
Pussar <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0