Sleepover med Karro, Lenita och Ellie heute abend! :D

Hejsan alla sportlovsälskare!
Jag sitter här och försöker blogga, se på sex and the city, packa och tänka samtidigt, men kvinna som jag är så går det alldeles utmärkt! :D
Jag har fetaste träningsvärken från gårdagens ganska hårda pass som inkluderade en hel del armhävningar och sit-ups + batong :D Det var riktigt roligt att få slå lite på tränare med pinnar och jag tycker att jag var mycket duktig!
Jag har hunnit med att färga Flisans hår idag också och undertiden lyssnade vi på Tokio Hotels skiva för att jag är så otroligt taggat inför torsdag (!) och sedan lite från New Moons soundtrack! Det var bara utväxten jag skulle fixa och det blev väldigt bra :=)
Nu ser jag fram emot ikväll och jag väntar bara på klartecken att åka!
Nu ska jag styla mig färdigt och packa ner alla grejor så hörs vi imorgon igen!
Jag ska försöka att ta lite bilder också ;)
Pussar <33

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0