Back to cold Sweden ...

Hejsan!
Jaha, så var den underbara semestern slut då! Back on track!
Känns något deprimerande att inte vakna upp och gå ut i den stekande solen, och JA! Det ÄR kallt här hemma om man jämför med Egypten! Vi hade runt 45C i skuggan varje dag så nu är jag brun och fin som en pepparkaka :D
Flagnar riktigt snyggt gör jag också ;)
Jag har så himla mycket att berätta, men det kommer bilder och en del filmer snart så jag sparar lite tills då!
Men jag kan säga som så att det var den klart bästa semestern i mitt liv! Det har hänt så otroligt mycket!
Jag har dels ridit på en kamel för första gången och shit, det var sjukt läskigt när kamelen Lou-Lou skulle resa sig och sätta sig ner igen! Jag fick stå på den och leda den när mina kusiner skulle rida :)
Kamelföraren sa att han ville gifta sig med mig, haha!
Det var förresten VÄLDIGT trevligt med all uppmärksamhet :) Alla Egyptier föll pladask för mig, haha.
Det är ett väldigt trevligt folk förresten, alla är väldigt artiga och vänligt sinnade. Jag älskar Egypten och vill verkligen tillbaka dit igen! Funderar lite på att åka dit efter att jag är klar med skolan och bo där något år, men vi får väl se hur det blir sedan! Jag har hur som helst upptäckt att jag är menad att bo i ett varmare land än Sverige. Visst älskar jag mitt land, men värmen är svår att bortse ... Dessutom var det otroligt vackert där också, inte bara på hotellet som var värsta palatset!
Jag kan bara säga att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, bilderna kommer tala för sig själva!
Nu ska jag ta det lugnt och titta på film, men först ska jag upp för ett ärende åt mamma!
Senare ikväll blir det förhoppningsvis en kär återträff med Stinisen! :)
Pussar! ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0