Bråttom!

Hej och hå!
Jag har ganska bråttom nu med att äta, styla mig och skriva klart min uppsats!
I dag behövde vi nästan bara gå halvdag och imorgon ska vi iväg till alla damer och farbröder på Ekbackens ålderdomshem för att göra dem vårfina så här till mors dag :) Superkul ska det bli och jag får träffa Lis igen!
(Min gamla körledare som arbetar där lite just nu)
Igår  var Carlie här och det var lika nice som vanligt :) ♥ Han hjälpte mig stämma gitarren och sedan har vi flummat, lyssnat på musik, sjungit och jag dansade även lite, haha! Längtar till imorgon :)
Snart ska jag ner till Sumpan på den årliga vårmarknaden med Linn och springa runt och sedan titta på Erik Saade :D ♥ Superkul med ett litet avbrott i alla studier! Haha!
Men först ska jag käka spaghetti med köttfärssås och en massa gott i och därefter byta kläder och styla håret lite :) Ha det så bra! Puss!!!
Juste, sa jag att jag fick MVG i slutbetyg i Svenska A igår? Nu vet ni :D ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0