God morgon

God morgon!
Jag har faktiskt varit uppe sedan halv sex! Enligt mig kunde jag nästan lika gärna ha varit uppe hela natten och skitit i att sova ;) Hur mycket sömn blev det liksom? Jag låg bara och vred och vände mig och tänkte på Egypten, haha!
Anledningen till att jag plågade mig själv på det sättet är för att vi bestämde oss för att stanna kvar på landet till i dag och det gjorde vi! Men det finns ju inget mysigare än att sitta i en varm bil när solen knappt har gått upp med favvomusiken :) ♥ Önskar att jag var kvar där ;)
Jag kanske ska tillägga (innan jag glömmer det) att mina blå slingor inte var riktiga, det var en del som trodde det, hehe. Vi kan väl kalla det ett tidigt första man skämt? ;)
Vi hade besök av ett dagis på salongen i fredags och alla gick bananas över sprayfärgerna ;)
På valborg kom Lowe, Jenny, Dante, Mormor och Anders ut och firade med oss :) Älsklingen blir två månader på söndag! Lika gullig som alltid :) ♥
Jag köpte faktiskt ett par skor (igen) också :) Skitsnygga, men det var från början ett par andra som jag ville ha. Dock var de inte influgna på grund av bajsmolnet (förlåt), men det var lika bra för dessa var finare :D
~ Haha, ser ni vilken kändis min docka liknar?



~ Oj, vad mitt hår ser tvåfärgat ut :O Haha, hoppas det inte ser likadant ut i verkligheten!



~ Hihi, vi som var i skolan i fredags fick glass :) ♥



~ Mamma och Dante ♥






Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0