Nästa - Egypt!

Hej och hå!
Det har inte blivit så mycket tid över till bloggen den här veckan, har varit väldigt upptagen med både det ena och det andra! Fysiskt och psykiskt = väldigt mycket att göra och väldigt mycket att tänka på.
Just nu känner jag mig så jäkla lycklig! Egypten - Hurghada i morgon, taxin kommer och hämtar oss kl.09.00 och tar oss till Arlanda :D Hörde att det var lite strul med den andra vulkanen "Katla", men jag hoppas att det inte kommer att ställa till med några problemos för oss! (Eller någon annan såklart)
Jag känner mig alldeles ... jag antar att bara lycklig kan beskriva det. Många saker har klarats ut, men en del återstår fortfarande. Det är tyvärr inget som jag kan avslöja här i bloggen än så länge, men kanske i framtiden! Vem vet? Det är lite för privat, men några vet nog vad det handlar om i alla fall :)
Mina skullcandy hörlurar lagade pappa innan vi gick och åt supergod lasagne på en mysig restaurang som heter "Parma" :) Har halvt längtat ihjäl mig efter dem eftersom mina öron är lite för små för vanliga lurar som man trycker in i örat, men det är ju så man har börjat vänja sig vid dem nu! Haha!

I dag hade vi bara dubbelpasset i frisör och slutade därför tolv istället för halv tre :D
Har hunnit med att klippa både Felicia (som jag blekte håret på i går) och pappa :) Köpte även saltvattenspray till mitt hår, vilket när man tänker efter kan tyckas väldigt onödigt eftersom Röda havet (?) ligger i Egypten och har salt nog för hela jorden ;) Men jag ska ju inte stanna där för evigt och behöver det när jag kommer hem :)
Karro gjorde världens finaste typ bröllopsuppsättning på mig i dag och jag ska visa lite bilder :)
En shoppingrunda har ni också misat så jag ska försöka fota det också till senare i kväll, jag och Flisan tänker inte lägga oss på ett bra tag i alla fall ;)
Juste, jag har fått en massa stylingprodukter från Micke också! Tack så mycket! :D
~ Havregrynsgröt med blåbärssylt och mjölk = min nya morgonrutin!
(Synd att det inte ser lika gott ut som det är ;))


~ Haha, jag har fått någon störd städmani, men det kan väl ha att göra med att jag har delat rum med min syster som är städnarkoman i hela mitt liv! Vi sorterade hela garderoben i färgordning, rensade bort smycken som vi inte längre ville ha och slängde allt gammalt smink... suck! ;)
Det här snygga halsbandet fick jag av Felicia :) ♥



~ Några av mina örhängen, mestadels små som jag har till mina övre hål i öronen, men även några andra.
De svarta jordgubbarna med stenar är också från Felicia




... och den här söta ringen! En lila blomma om det inte syns på bilden, det blev väldigt suddiga resultat!



~ Ett par gamla favoriter som gick sönder men som jag lyckades laga! Haha, händiga Nicole ;)



~ Haha, jag och Ellie slog till och gifte oss också ;) Det kändes så onödigt att slösa bort en så fin bröllopsuppsättning ;)

puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0