Shopping mot tårar!

Hejsan!
Jag har i stort sett gått till skolan för att titta på vad vi hade gjort på bild-lektionerna och så fick vi cider och salta pinnar... Jaja, det var trevligt det också! Och så är jag ledig nu fram tills efter lunch då vi ska köra ett pass på Ronin Do - min träningsklubb :D
Jag tänkte lägga in vad jag köpte i fredags när jag var på ganska ledsamt humör. Det hjälpte faktiskt lite, men det som värmde mest var att umgås med mina fina kompisar :) Tack ♥
Den här gången blev det en superfin klänning (som jag ska ha dels till Dantes dop, dels till skolavslutningen :)
Supersommrig och väldigt vacker :) Ni får faktiskt inte se den förrän dagen i ära, men det kanske kommer lite sneak peaks senare ;) ), 2 väldigt personliga halsband och ännu ett somrigt nagellack :D
~ Bilden blev lite suddigt för jag försökte skynda mig, men det är i alla fall en ängel-vinge :)
~ Här ser ni vilket nagellack det är i alla fall :) (Det till vänster)
Fler bilder på det kommer jag lägga in under kategorin "Nicc's naglar"
~ Jag vet inte hur mycket ni ser av själva halsbandet, men det finns där i alla fall ;)
~ Det här är en ledtråd till hur klänningen ser ut ;)
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0