'Cause your "love" is my drug

Tittar på EMA music awards reprisen just nu och såg just Ke$ha få pris för "Best new act" och då måste man ju bara undra: Hade fröken Ke$ha något annat än kärlek som drog den kvällen? Hon lät nämligen påverkad av något slag. Hon kan i och för sig bara ha varit lite gråtmild, men ändå.
Nu ska ingen tro att jag inte gillar henne, jag diggar Ke$ha otroligt mycket och tycker att hon är en helt fantastisk sångerska. Tyckte bara att det var lite roligt med tanke på hennes låt "Your love is my drug" ;)
Peace! ♥
~ Jag älskar hennes stil! Så himla grymma kläder.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Nu är dagens blogg hos mig uppe, in och kolla om du va vinnaren idag !



OM inte så ligger de en ny chans i samma inlägg ;)

2010-11-09 @ 08:05:23
URL: http://liindblaads.se
Postat av: simone

riktigt snygg stil där :)

2010-11-09 @ 10:27:56
URL: http://fattybom.se

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0