Dagens schema

Hejsan bloggen!
I dag är det övernattning i kyrkan som gäller :) Det var riktigt nice sist så jag hoppas att det blir minst lika bra i dag igen :D Bowling och sagan om ringen maraton står på schemat och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det sista, men bowling är alltid roligt! Vi får väl se hur många naglar jag kommer hem med... haha.
I natt vaknade jag av att jag hade värsta hostattacken. Det gick bara inte att sluta! Tror att jag satt en halvtimme eller nåt och bara hostade som en galning. Usch!
Är det någon av er läsare som har något bra tips mot hosta?
Puss!
~ En bild där jag lade till lite effekter :) Tycker att det blev rätt så häftigt.
Puss puss puss ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0