Eat, love, pray and shopping

Åh vad filmen var bra! Jag blev så himla inspirerad, haha. Det roliga är att jag hade funderat redan innan på att bara dra i väg ett år någonstans och jobba lite, skaffa sig erfarenhet och sånt som man behöver här i livet. Nu vill jag jättegärna åka till Italien och lära mig italienska, haha. Men det är ju klart att det är svårt om man hade tänkt ta ledigt från jobb och allt, men vi får väl se vad som händer. :) Jag tycker i alla fall att det låter som en helt fantastisk idé! Har ni några lite crazy idéer?
~ Min nya fina jacka! ♥ Tack igen mami och papi! ♥
~ Lite halvbra bild, men ni förstår ju ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0