Halvvägs

Jaha, man kom halvvägs till skolan innan jag insåg att det bara var att vända om och gå hem till sängen igen.
Det går inte för den där jävla hostan. Nu ska jag bara ägna dagen åt att lyssna på alla tips som jag har fått hittills. Min tränare tipsade om Noskapin, kolhydratfattig kost utan pasta och potatis samt mycket yogi the!
Hoppas verkligen att det hjälper.
Mamma, kan du be pappa köpa hem Noskapin och inte laga något med pasta eller potatis i dag?
Haha, ibland kan en blogg vara bra till flera saker ;)


Be för att jag ska bli helt frisk nu!
P.S. en liten fågel viskade i mitt öra att vi är lediga från skolan i morgon av någon stört passande anledning :D Bara utvecklingssamtal klockan 13..30
Puss!
~ Dagens outfit (Helt i onödan tydligen)
Ny jacka från H&M, tunika - H&M, nya jeansleggings från Vero moda och skor från H&M.
Haha, reklam någon?
~ Nej, jag vet inte varför jag ler som en idiot :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0