Hej jag heter Petter ...

"Jaså, gör hon?" Kanske ni tänker just nu, men då kan jag lugna er som saknar humor med att jag fortfarande heter Nicole ;) Men seriöst så tittar jag på ett program som heter "Så mycket bättre" på lördagar och jag har bara börjat älska de artisterna som är med där! Och det är en salig blandning med artister som jag absolut inte lyssnar på annars förutom kanske en gång per år eller något. Petter och Thomas DiLeva är två personer som jag beundrar sjukt mycket. Den här låten av Petter tänkte jag dela med mig av. Den fastnade hos mig
:)
Nu ska jag skriva två uppsatser ... wie
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: J E N I

riktigt bra låt är det! :)

2010-11-07 @ 19:16:57
URL: http://jenilundberg.blogg.se/
Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

Åh jag älskar Så mycket bättre! Alla gör låtarna så grymt bra!

2010-11-07 @ 19:47:22
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0