Heute

Hejsan!
Ganska bra dag i dag faktiskt! Känner mig glad, vilket förstås är väldigt bra, och i morgon blir det HP! :D Så roligt! Saknar mina finisar :) ♥
Jag misstänker att en av mina vänner är lite ledsen och det gör mig ledsen. Jag vill inte se någon jag tycker om vara ledsen, ska kolla om jag kan göra nåt sen och om det ens  är så, jag kan förstås ha feltolkat allt, hoppas!
Här kommer i alla fall dagens outfit!
~ Favorit i repris och nu är mina fötter döda ;) vill man vara fin får man lida pin!
~
Skön dag imorgon, slutar runt ett och då ska jag inhandla något som jag berättar mer om då, Ledtråd: en ny hobby kan man väl säga ;)
XOXO♥

Kommentarer
Postat av: mirjana

ohh vad söt du är!

2010-11-16 @ 20:48:25
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0