HP and the Deathly Hallows del 1 premiären!

Ja, nu är det äntligen dags för premiären! Som jag har längtat :D
Har väldigt höga förväntningar som jag hoppas att filmen motsvarar! Har ju inte blivit besviken innan :)
Först ska jag till Sångcoachingen och sedan ska jag och Stina sticka och käka innan :)
Ni får väl höra vad jag tyckte imorgon för jag kommer inte hem förrän runt tolv någon gång, haha, någon kommer vara trött i morgon? :)
Här kommer lite bilder från när Lenita fixade mitt hår i dag! Vi tänkte faktiskt inte på att jag skulle på bio i dag, men då passade ju detta utmärkt ;)
Puss♥
~ Haha, jag garvar lika mycket varje gång jag tittar på de här bilderna, Lenitas miner är obetalbara ;) ♥
~ Hehe, och jag bara skrattar ...
~ Sexy, haha!
~ Och så här fint blev det! :) Tack Lenitis ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0