Jättemysig dag

Nu ska jag skriva ett inlägg om vad jag har gjort i helgen tänkte jag. Jag hann faktiskt inte skriva klart
alla inlägg i fredags som jag hade tänkt skulle komma upp lite under helgen eftersom vi skulle åka och hämta mamma tidigare än jag hade räknat med, men titta! Ni överlevde ju det också ;)
I dag gick vi och åt på Parma som är världens bästa restaurang med världens godaste lasagne, seriöst det är verkligen sant! Åker ni till Sumpan någon gång så måste ni bara testa det :D
Ja, ni kan ju kanske gissa vad jag åt nu när ni har läst texten ;)
Sedan åkte vi och tände två ljus i en minneslund för alla avlidna nära och kära. R.I.P!♥
Snart ska mamma baka kladdkaka också, yummie :)
Annars har det faktiskt varit en väldigt lugn helg. Hela lördagen låg och och tog mig igenom Sagan om de tre tornen på fyra eller fem timmar ... Haha, men jag älskar sagan om ringen :) Hade som jag skrev tidigare glömt hur bra de verkligen är!
Pussar på er, ha en skön söndag!
~ Det är inte jag som har tagit bilden, men det är alltid så fint med alla ljusen som lyser upp den annars så mörka kyrkogården :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0