Pepparkakshus

Hejsan!
Är det bara jag som är jättetaggad inför julen nu? Det kom lite senare än förra året i alla fall när jag redan i augusti började promota för julet, haha... Men nu längtar jag efter julsånger, glögg, lucia (och en ny brorson eller brorsdotter) och pepparkaksbak med familjen!
Jag minns när jag var liten och alla mina bröder bodde hemma, då satt vi alltid hela familjen i köket och gjorde pepparkakor, år ut och år in, och det var det bästa jag visste! Kaos, absolut, men så mycket kärlek! ♥
Nu är jag hursomhelst sjukt peppad på att göra ett riktigt grymt pepparkakshus i år och därför utmanar jag er läsare också! Jag funderar på att ha en liten tävling och lotta ut något fint pris till den vars pepparkakshus blir snyggast! Vad tycker ni om det? Jag har ett grymt pris i åtanke, måste bara kolla upp det först lite så hör jag av mig mer om det sen!
~ Haha, man kanske ska försöka sig på vita huset? ;)
~ Eiffeltornet?
~ Otroligt charmigt!
~ Gud vad gulligt :) Såna där silverkulor älskade jag som liten, haha
~ Sista exemplet!
Var kreativa nu!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0