A lot to do

Hellu!
Det är mycket nu, så bloggen blir tyvärr lidande då jag faktiskt sätter skolan före.
Men jag ska ändå göra mitt bästa för att uppdatera er (även om det inte händer så jättemycket i mitt liv för tillfället, bara en massa skolarbeten, haha.)
Har i alla fall börjat intressera mig för recept och tänkte börja samla på mig en massa så man har när man flyttar hemifrån! Stina var smart nog att komma på den idén för ett bra tag sen, så jag får ligga i lite ;)
Har ni läsare några smarriga recept att dela med er av? Gärna mat, men bakelser är förstås väldigt välkommet också ;)
Ni vet väl förresten att ni kan maila mig på: [email protected]?
Pussar!♥
P.S. Detta gav mig en idé till en ny kategori ... Håll utkik!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0