Älskade lilla kille

Hejsan!
Som grädde på mosen, eller snarare sovmorgonen, så fick jag sluta en halvtimme tidigare, vilket ju aldrig är helt fel!
Jag mer eller mindre sprang hem för att det var så kallt och jag höll på att blåsa bort på kuppen!
Men nu är jag hemma i värmen och myser lite :)
Tänkte visa lite bilder från vad som hände i helgen, så luta er tillbaka och njut ;)

Det finns faktiskt en del bilder från i fredags, men alla är på uppsättningar så dem kommer jag att lägga in under rubriken "Nicc's hår" istället som vanligt för er som är nyfikna! Enkel och dubbel svinrygg blev det denna gången och jag som inte ens visste om hur frisyren såg ut i början kan ju starkt rekommendera den uppsättningen till lite finare tillställningar :) Speciellt enkel svinrygg som är en väldigt klassisk och vacker frisyr om den görs på rätt sätt ;)
Lördag hade jag inte så mycket att fota, alla bilder skulle nämligen då ha föreställt mig med näsan djupt nere i "vampire diaries" volym 1 och 2, haha. Jag gjorde faktiskt inte mycket annat än läste, skrev och övningskörde, men jag var fullt nöjd med det ;)
Söndagen innebar många bilder eftersom vi firade Jenny och lilla Dante spexade framför kameran som vanligt, haha. Älskade lilla kille.



~ Jenny hade bakat två sjukt vackra och goda tårtor! Yummie!




~ Vår ...


~ ... älskade ...



~ ... lilla ...


~ ... kille ...


~ ... ! ...




Tänk att någon så liten och oskyldig kan framkalla så mycket kärlek och ömhet ♥
Lilla Dante, du har ingen aning om hur älskad du är! Din mamma och pappa skulle göra vad
som helst för dig, din storasyster och storebror är så stolta över dig att det lyser om dem,
din farmor och din bonusfarfar längtar ständigt efter ditt lilla lysande ansikte, dina fastrar och farbröder
önskar att de kunde krama dig varje dag.
Jag älskar dig, lille kille♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0