Bromma blocks

I går följde jag med familjen till nya Bromma blocks och kollade in vad de hade att erbjuda.
Jag tycker väl att själva varuhuset i sig är väldigt snyggt och modernt, men utbudet av butiker var inte så jättemycket att hänga i julgranen. Visst, de hade H&M, Vero moda, cubus, lindex och Åhléns, men där tog också de klassiska varumärkena slut. Om ni gillar ungefär de butikerna som finns på Arlanda så kommer ni att älska det.
Men något som jag var mycket imponerad av var deras sushi :) Mums! Det finns tre personer som får göra min sushi och jag är en av dem ;)
En supersöt klänning fick i alla fall följa med mig hem!
Utöver det köpte jag ett matchande nagellack och leggings.
~ Jättesöt! Älskar klänningar :)
~ Haha, när jag skulle betala i kassan så sa expediten "Åh, snälla du måste köpa det här nagellacket! Det är exakt samma färg som klänningen och skulle vara jättesnyggt till!" Haha, jag ba va? Sedan insåg jag att hon hade rätt och att det dessutom var ett pieces nagellack som jag hade tänkt köpa! :D Nu är det bara tre eller fyra nagellack till som jag vill ha, än så länge, till min samling ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0