Frisörsalong

Hej!
I dag har det varit frisörsalong i badrummet :) Mami ville färga och klippa och det säger man ju aldrig nej till! Så himla roligt och det är verkligen en förbättring både när det gäller tid och resultat varje gång :D
Den här veckan hade jag tänkt försöka hinna med så mycket som möjligt! Jag hatar att bara slösa bort lediga dagar, men så är det ju det där med att sova... Haha. Jag är en riktig sucker för sovmorgnar ;)
~ Dante leker med sin bil :)
Mina planer hittills går i alla fall ut på att shoppa med Flisan i morgon, Göra något roligt med någon kompis på tisdag, på onsdag hitta på något med Jenny, Dante, Molly, Charly och Flisan och sedan på kvällen så är det övernattning i kyrkan :) Låter som en bra vecka tycker jag!
På tal om lilla Dante så var han här nyss :) Lilla busfrö som nyper oss, haha ♥
Vad ska ni andra som har höstlov göra?
Haha, tittut kameran!
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0