Gulligt i väskfront

God morgon!
Jag är på strålande humör tack vare sovmorgon så här en fredagsmorgon!
Jag har bara myst framför datorn och vakna! med the voice och tävlat lite :) Håll tummarna för mig!
Medan jag satt och kikade runt lite såg jag en mycket gullig väska som jag ville visa er :)
Sweet Bow Bag
~ Hur gulligt är inte det här? Samtidigt så känns det också verkligen som något man faktiskt kan använda också. När man köper lite annorlunda prylar så är det ju lätt att de blir hängandes i garderoben istället för att faktiskt bli använda. Mycket fin väska och ni hittar den här!

I går var jag även inne på TopShops hemsida och hittade de så kallade "nail stickers" som jag vet att bland andra Stina har halvt letat ihjäl sig efter. Det var till och med så att jag blev lite sugen på dem.
Gold Metallic Nailwraps
~ Två metallicfärger, svart och guld. Passar utmärkt till fest!

Cheetah Nailwraps
~ Cheetah, hur härligt är inte det?

Pink Animal Nailwraps
~ De här gillade jag jättemycket också! Känns lite annorlunda och unikt!
Ni hittar alla Nail stickers här!
Ha en riktigt bra dag och helg om jag inte hinner titta in här igen!
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0