H&M Paketet - Äntligen här!!!

Haha, ja jag flippar över att jag fick hem min H&M beställning igår :D
Hur mycket roligt som helst och nu lägger jag in bilder på allt (Utom en skitsnygg klänning som jag funderar på att ha imorgon på Experience white:D
~ Ny rosa tunika, nya svarta leggings med skinndetaljer samt nya stövlar :D
~
~ Svart nattlinne :)
~ Ljus, lång jeans shorta
~ Jeansleggings med dragkedjedetalj! Haha, mina andra börjar gå sönder nu... ;)
~ Min fina fina bustier som jag har tjatat om så länge!! :D Klicka på den lilla bilden för att se detaljer ;)
~ Jättesöta trosor :)
Har ni någon favorit?
Håll utkik efter klänningen!
Puss! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0