Höstväder

Hejsan!
I dag stannar jag hemma från skolan för att jag har gått och blivit sjuk... Roligt? Not...
På den ljusa sidan är jag inte jättedålig och känner mig ändå sådär, så jag tänker förmodligen dyka upp
på Cactus i kväll i alla fall :D Jag orkar inte hålla mig borta från alla härliga människor, haha.
Nu börjar det i alla fall märkas att hösten är på väg med stormsteg... (Hihi, lite roligt var det väl i alla fall?)
Jag blir så rastlös när jag sitter inne och inte gör någonting, så jag gick runt och fotade lite och stylade mina naglar med de nya prylarna som jag beställde här! Jättebra hemsida med rätt så billiga nagelprylar och även kläder, skor, make-up och lite sådant :)
Håll utkik efter inlägget med min nya nageldesign som kommer senare under dagen!
~ Jag blir ärligt talat lite deprimerad av det här skitvädret, men håller någon med mig om att det ändå är lite mysigt? :)
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0