Intuition

Hejsan!
Var tvungen att gå hem från skolan i dag då jag kände mig alldeles seg konstig.
Hmm ... Väldigt irriterande. Så det blir ingen träning för mig i kväll antar jag. Det suger lite.
Jag kanske borde sätta ihop en hissa och dissa lista eftersom jag ändå inte har något bättre för mig, för
det är faktiskt en hel del bra grejer på G också :) Japp, så får det bli!
Men först ska jag lägga över lite störda bilder på datorn. Ja, så roligt har jag!
Antar att jag kan skriva min ena uppsats nu och sedan börja arbeta på den andra som vi fick i uppgift i dag...
Haha, förlåt om jag är tråkig just nu, men jag känner mig sååååå seg!
Puss!♥
~ Typ så här har jag sett ut hela dagen.
~ Vart är Nicole?
~ Här är jag! Sjukling ...
~ Det roliga är att jag inte kan låta bli att skratta i alla fall ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0