Nej, nu jävlar!

Tjenamors!
Jag har inte bloggat någonting i dag förrän nu just för att jag inte har gjort något speciellt.
Blev väckt runt tolv och sedan städade jag och Flisan fram tills jag skulle på träningen, som för övrigt var skitkul :D
Älskar när man bara känner "YES!"!  Sedan har vi käkat fruktsallad med grädde, mums!
Och nu blev jag lite taggad att skriva ett inlägg eftersom jag har bestämt mig för att ta tag i min bok på allvar nu! Den första som är färdig alltså. Jag har bara inte gjort någonting med den trots att jag länge har velat och försökt pusha mig själv, men så kommer man plötsligt till insyn och så går det inte att blunda för det längre!
Jag tror att jag egentligen är väldigt rädd för att bli ratad och att jag därför inte har kollat igenom den en gång för alla och ändra lite här och där. Jag är nog egentligen rätt så rädd för att skicka in den till ett förlag...
Men nu jävlar! Nu ska jag ta tag i det här och sätta min envisa sida till! Jag tänker lyckas med det här och det är verkligen något som jag är bra på så nu tänker jag bara satsa!
Wish med good luck!
Puss!♥
Yummie!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0