Red like blood

Hejsan!
I dag sov jag ut till 12.00, haha. Hade lätt kunnat fortsätta sova om jag inte hade satt alarmet...
Men sedan var det bara att hoppa in i duschen och käka lite lunch innan jag och Fillan stack ner till Sumpan
och lallade runt inne på Åhléns. Jag ville ju ha ett rött läppstift!
Det slutade med ett jättefint rött läppstift till mig och ett ljust rosa till Flisan.
Sedan hade de bokrea och sålde ut en massa gamla böcker för bara 19 kr styck! Ni kan ju ana hur roligt
jag hade, haha! Hittade tre böcker från serien "Imorgon när kriget kom" som jag faktiskt inte hade hemma ;)
Stina kommer vid fem och sedan ska jag bara packa lite så drar vi till kyrkan sedan :)
~ På andra sidan gryningen, Så grydde hämndens timme och i skymningens land av John Marsden :)
~ Läppstiftet är egentligen mycket rödare, men jag hade torkat bort lite på bilden.
Det är ovant att se sig själv när man har väldigt röda läppar. Undrar hur alla andra kommer reagera ;)





Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0