Tidsinställda inlägg?

Hejsan alla glada! Nu är det dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! :D
Jag är på fantastiskt humör och hoppas att övriga världen mår lika bra :)
Jag upptäckte nyligen att blogg.se har lagt in en ny funktion; nämligen tidsinställda inlägg! Om jag har rätt det vill säga, men det ser så ut i alla fall. Har lagt in ett inlägg klockan 18.00 och ett annat 18.30 så ni får väl kolla då och se om det fungerar! Fantastiskt!
Jag måste bara få lyfta fram en helt underbar tjej som tillverkar sina egna kreativa smycken och de är så fina att man bara vill äta upp dem! Det gjorde mig lite kreativ själv och jag funderar på att bunkra upp med en massa lera och kedjor, "örhängeskrokar", och ringar så att jag också kan tillverka mina egna smycken :D
Titta bara på det här!
~ Macarons! Urgulliga! Hur gärna vill inte ni ha dem? (Örhängena alltså;) ) Finns här




I dag på långhårsuppsättningen så fick jag reda på att de redan hade sminkat inför mässan! Blev så ledsen att jag fick göra på Elin istället :) Det blev faktiskt ganska fint till slut, men jag tycker att det är jättesvårt att sminka andra, speciellt då vi måste överdriva som fan på renaste svenska om det över huvud taget ska synas på catwalken. Ni får se ena ögat ;)
~ Open eye
~ Closed eye
Haha, syns det att det är barbietema?
Btw, om ni undrar varför det här inlägget hamnar på "Nicc's hår" så är det för att det dels handlar om långhårsuppsättningen. ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0