Uppsättning från långhårskursen + frisyr

Här kommer en uppsättning som jag gjorde på långhårskursen i går.
Den är gjord med hårnät och jag har visat en liknande variant förut, men den här gången använde jag
lite löshår också, så det var mer hår att jobba med :) Jag orkar inte förklara det här en gång till, haha.
Ni får kolla lite längre bak i den här kategorin!
~ Ena sidan. Har inte så mycket att tillägga

'

~ Baksidan där löshåret även är fäst (Det ljusaste blonda partiet)



~ Från den andra sidan. Det var inte tänkt att man skulle se hårnätet, men det fanns inte rätt färg för min dockas hår...



~ Framsidan är faktiskt väldigt intressant. Speciellt med tanke på den lilla virveln längst fram. Tittar ni noga så upptäcker ni även att hela kreationen påminner lite om en rosett ;)



~ En närbild på baksidan av mitt lilla konstverk ;)




När jag var klar med min docka så var inte lektionen slut riktigt än. Jag frågade därför Anna och Elin om de hade lust att göra något fint med mitt hår inför kvällen och detta är resultatet :) Jättefint, ellerhur?



Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0