I've got some growing up to do

Hejsan :)
Hoppas allas helg var härlig? Min var supermysig, speciellt som farmor och farfar kom på lördagen och
sov över till idag :) Jag blev grattad för miljonte gången och fick massa pengar, det tackar jag för!
Ett ord; TOP SHOP och allmän shoppingröjning på höstlovet? Om jag kan hålla mig så länge det vill säga ... haha.
Det blev faktiskt två kap i fredags, en skitsnygg svart skinn-immitationsväska och en skitsnygg svart kavaj med uppvikta ärmar som är svagt rosa :) Kavajen ska dock bytas till en annan storlek, tror jag i alla fall.
Juste, nämnde jag att mina skor har kommit? Ni vet, de där urläckra high heels i grått? Skitsnygga men ack vad ont det gör innan man har gått in dem! Dessutom har jag skadat foten igen ... har som vanligt ingen som helst aning om hur det gick till, men jaja!

Jag satt nyligen och såg igenom alla gamla bilder från åren som har gått och då blev jag faktiskt lite småledsen, det känns konstigt att all denna tid har passerat förbi så snabbt och att jag har mognat så otroligt mycket, och fortsätter. (Förhoppningsvis mognar mer i alla fall, haha) Nästa år är jag fan 18! Stört.
Men jag är glad för alla härliga år och det är ju bara början, livet har knappt börjat och jag kan inte vänta med att börja leva "på riktigt" om ni förstår vad jag menar.
Jobb, egen lägenhet, familj, etc. Inte än på ett tag tack, men det är ändå roliga saker som väntar.
Nu ska jag inte deppa ner er alla här, men jag kom bara att tänka på det. Och såklart är det sjukt roliga minnen jag har. Jag och Linnsan på våra svindlande äventyr som rebelliska punk-rockare, allt skratt med min soulmate Stina, den dagen då Rose steg in på vår franskalektion och jag gick fram och satte mig med henne direkt, de otroligt roliga NO och matte lektionerna med Bellen som vi mer eller mindre pratade bort, alla kvällar med ändlösa matcher i champion med Emma, konfirmationen som var början på min och Simons vänskap, allt roligt med Carlie, cactus med alla härliga tjejer och killar, och även alla andra härliga vänner och minnen. Ny skola som verkade lite "läskig" först men som har utvecklats så bra med Lenita, Karro och till sist även Ellie. Jag kan inte nämna alla vänner här, men ni vet vilka ni är och jag hoppas även att ni fattar hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er. Ni är alla speciella och olika och det är just därför jag älskar er :)
Haha, det här blev ju värsta föreläsningen, men när jag får något på huvudet så måste jag bara skriva ner det ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0