Måndagar ...

Hejsan!
Jaha, så var det måndag igen! Roligt? Tråkigt? Allmänt jobbigt bara?
För mig är det nog en blandning av alla tre. I dag känner jag mig lite låg och har egentligen ingen
större lust att göra något över huvud taget utöver att sitta och läsa eller shoppa, haha. Då är det ju tur att vi har Internet då! Funderar på att göra en beställning på Top Shop eftersom det är typ en miljon gånger billigare på hemsidan än i butikerna i Sverige, men jag har hört att storlekarna är lite mindre och så är det ju det där med engelsk valuta ... Jaja, i-landsproblem eller vad? Haha...
Nu ska jag chilla och mysa lite innan Claudia kommer hit och får allt hår avrakat ;)
Puss!♥
~ Bilder från Egypten tidigt i somras, underbara land och underbara värme! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0