Mode - Kavajen

Ja, nu har jag anslutit mig till klubben; jag har gått och skaffat en kavaj!
Nu är det ju så att jag går min egen väg och alltid har gjort det, men mode är grymt roligt!
Dessutom; ska man slava lite för modet så kan man lika gärna göra det med stil ;)
~ Man kan även vika upp ärmarna som då blir svagt rosa



~ Jag ansträngde mig verkligen för att försöka ta en bild med kavajen också, men som ni ser gick det lite sådär... Nåja, det är tanken som räknas! Ska ha den i morgon ändå, så spana in dagens outfit då!

Puss♥
Ha! Titta vad jag hittade! En bild från provrummet, - med kavajen på :D
~ Haha, bitchminen är på ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0