NiccSoSweet becomes LivingItForMe

Japp, lite sorgligt känns det faktiskt, men jag känner att det är dags för den här bloggen att få en nystart!
Jag flyttar alltså min blogg till blogspot istället för blogg.se på grund av lite bättre funktioner, etc.
Den här bloggen har funnits till sedan 2008 och det har verkligen varit roligt att få dela en liten del av mitt liv med er läsare! Jag hoppas att ni följer med till min nya blogg :D ♥
Den här bloggen kommer att ligga kvar, självfallet (!), men jag kommer förmodligen inte att skriva här något mer!
För att komma till min nya blogg klickar ni HÄR !
Tack för alla fina kommentarer, etc :) Och deppa inte, bloggen flyttar bara och blir lite snyggare ;)
Puss! ♥
Alltså: Min blogg heter numera LivingItForMe.blogspot.com  :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0